User Experience Specialist

STILLING BESAT

Se andre aktuelle stillinger her

__________

Hvor: Danske Bank Erhverv, København

En stærk mulighed for at påvirke hvordan Danske Bank skal servicere deres erhvervskunder digitalt for dels at imødekomme allerede eksisterende ønsker og dels være i stand til at forudsige kommende behov før kunderne vidste de havde dem.

Profil & erfaring

  • Målgruppeforståelse / kundesegmentering – kunne sætte sig ind i en målgruppes virkelighed og deraf udlede behov & forventninger til de services Danske Bank Erhverv tilbyder / skal tilbyde
  • Konceptudvikling: Fra indsigter og research udtænker ideer til funktonalitet, der forudsige kundernes behov før de selv kan italesætte det.
  • Forretningsforståelse – forstår/kan hurtigt få forståelse for core business i en bank og integrere denne samt forståelsen for kunderne i alt hvad der udtænkes og produceres
  • Metodestræk og struktureret – ikke religiøst, men tilstrækkeligt til at være effektiv og kunne vise kollegaer vejen
  • User research – erfaring og metoder til effektiv og værdiskabende research
  • Informationsarkitektur – kan trække de linjer der skaber intuitive og brugervenlige interfaces
  • Brugertest – gennemføre test, kondensere og udnytte feedback/resultater
  • Erfaring med B2B / erfaring med erhverv
  • Gerne basal forståelse for finansielle ydelser. Fx kunne forstå et cash flow og økonomistyring: Hvordan er det at være virksomhedsejer?

Dertil er du som altid energisk, teamorienteret, resultatorienteret og i det hele taget en sympatisk person.

KONTAKT

Christopher Aaris  4294 0142 / info@induce.dk

Induce 2018