Clever søger en Partner Marketing Manager med mod på at forme fremtidens e-mobilitet (lukket)

OBS: Stillingen er besat.

Hos Clever sætter vi brugeren i førersædet og former fremtidens bæredygtige e-mobilitetsløsninger, så det er nemt at vælge og køre elbil.

Vi er optimister. Vi tror på en lysere, mere bæredygtig fremtid og på det gode i mennesker. Vi tror på, at vi sammen kan skabe en mærkbar forskel – ikke bare i dag, men i mange år frem. Og vi tror, at vi er mange derude. Din opgave, sammen med resten af Clever, vil være at finde dem, engagere dem og forbinde os. Vil du med?

Vi søger en Partner Marketing Manager med drivkraft, optimisme og ambitioner for vores fælles bæredygtige fremtid.

Med dit udgangspunkt i integrerede kundefokuserede marketingaktiviteter, vil du være med til at udvikle og implementere værdibringende og sammenhængende oplevelser for kunderne uanset touchpoint og sted i kunderejsen.

Som Partner Marketing Manager i Clever, vil din primære rolle bestå i at udvikle og eksekvere på de integrerede marketingaktiviteter, som vi udvikler med de af vores samarbejdspartnere, som du varetager. Aktiviteterne spænder vidt, og du sikrer, at der bliver udviklet engagerende indhold og en sammenhængende kundeoplevelse på tværs af partnernes og Clevers kontaktflader. Udviklingen og eksekveringen af opgaverne sker i samarbejde med dine teammedlemmer i ’Customer Engagement’ og relaterede teams, men du tager fuldt ansvar for at drive aktiviteterne og for at involvere og engagere partnerne og interne stakeholders.

Du vil i tillæg til de integrerede marketingaktiviteter med partnerne også være ansvarlig for at drive initiativer, som sker i de kanaler, Clevers produkter markedsføres igennem. Uanset opgavetype er du ansvarlig for hele processen fra A-Z, herunder at definere, udvikle indhold, briefe vores bureauer, korrekturprocesser, koordinere implementering, opfølgning mv.

Du er med til at forme budskaber og det visuelle udtryk i alt fra digital eksponering til fysiske materialer og annoncer på egne og partneres platforme. Du har øje for, at budskaber og eksponering skal ses i sammenhæng, og at det skal bidrage til en sammenhængende kundeoplevelse. Du sikrer samtidig, at Clevers brand altid eksponeres på en måde, som er i fuld overensstemmelse med Clevers visuelle identitet og brand promise. Du lykkes i jobbet, fordi du er nysgerrig, har en engagerende personlighed, og fordi du efterstræber at gøre det ekstraordinære.

Primære Opgaver

  • Udvikling og projektledelse af integrerede marketingaktiviteter på tværs af kanaler med de partnere, du varetager.
  • Drive samarbejdet med de partnere, du varetager, herunder afholdelse af løbende statusmøder, samt proaktivt opsøge nye muligheder for integreret marketing
  • Udvikling og eksekvering af digitale marketingaktiviteter og projekter eksempelvis i relation til lanceringer, kampagner etc.
  • Varetagelse af aktiviteter på web og nyhedsbreve – udvikling, implementering og eksekvering af målrettet content til samarbejdspartnere og kunder.
  • Projektledelse af events, hvor Clever er til stede enten sammen med eller uden partnere.
  • Ad hoc marketingopgaver, som optimerer brugeroplevelsen på vores digitale kanaler.
  • Marketingdrift: En del af dit arbejde vil også bestå i mere driftsrelaterede marketing-opgaver, fx vedligehold og opdateringer ift. partner content og interne behov.

Personlige kvalifikationer

  • Du brænder for at arbejde med marketing, hvor brugeroplevelsen er i fokus, og hvor alle marketingaktiviteter tænkes ind holistisk
  • Du er vant til at arbejde ud fra et kundeperspektiv og kan vurdere, hvad der giver værdi for kunden og Clever
  • Du er en skarp formidler og har erfaring med selv at udvikle budskaber og tekster
  • Du har erfaring med at udvikle, implementere og eksekvere målrettede nyhedsbreve og har kendskab til en eller flere marketing-eksekveringsplatforme
  • Du har sans for design, og hvordan det grafiske/visuelle udtryk lever op til Clevers visuelle identitet
  • Du er en stærk projektleder, som evner at holde styr på delleverancer og deadlines
  • Du er struktureret, handlingsorienteret og eksekverer på dine projekter og planerne
  • Du trives som holdspiller men kan arbejde selvstændigt og viser selv initiativ
  • Du kan bevare roen og overblikket i en travl og dynamisk hverdag
  • Du udviser klar empati og samarbejdsvilje over for dine kolleger og vores partnere
  • Du er anti-bureaukratisk, selvmotiverende og giver dig 100 % i forhold til det aftalte

 Din baggrund

  • Vi forestiller os, at du har 3-5 års erfaring fra bureau
  • Du har praktisk erfaring med integreret marketing og kommunikation – de digitale marketingdiscipliner såvel som de klassiske
  • Du har erfaring med at styre og samarbejde med eksterne partnere og mange interne interessenter

Dit team
Du er en vigtig rolle i det nyetablerede team, Customer Engagement, hvis udgangspunkt er at skabe engagerende content og kundeengagement i teamets domæner og touchpoints – men altid i kontekst af hele kundeoplevelsen. Teamet består af roller inden for marketing, content, grafisk design og projektledelse.

At arbejde i Clever

I Clever ser vi os selv mere som en organisme end som en organisation. Vi arbejder alle for at nå samme fælles mål – og så nytter det ikke, at vi arbejder hver for sig, i hver vores retning. Derfor finder du ingen solosejre eller hierarkier i Clever. Vi har heller ikke afdelinger og ledere i traditionel forstand. Vi hører hver især til ét af 11 teams, men derfra arbejder vi frit sammen på kryds og tværs for at nå vores mål.

Hos Clever bruger vi derfor vores energi på at ansætte kloge, inspirerende, empatiske mennesker, der sammen kan finde den smarte vej og den nye vinkel. Undervejs siger vi nej til kandidater, der måske har de rette faglige kvalifikationer, men ikke har de menneskelige kvaliteter, som vi synes, er vigtige. For der skal være ligevægt mellem hjerte og hjerne, i alt vi gør.

Du kan læse mere om, hvordan det er at arbejde hos Clever på: www.clever.dk/velkommen

Send us mail