ACCOUNT MANAGER TIL FREMTIDENS E-MOBILITET

Flere elbiler på vejene inden 2030? Mener du også det er en god ide og tænker du samtidig, at vi får travlt med at opsætte mange flere ladere? Så har vi jobbet til dig!

Det bliver spændende men også udfordrende. Dine kunder bliver ejendomsudviklere og andre private spillere. Forskellige typer af organisationer af varierende størrelse, behov og eksekveringshastighed. Vi leder efter en person, der formår at ramme balancen mellem at være tålmodig og klar det sekund, kunderne er klar. En der evner at se muligheder og finde en vej frem.

En person med ambition om at arbejde helt inde i maven af den grønne omstilling.

JOBBET
Opgaven er at bygge Danmarks absolut stærkest netværk af ladepunkter til elbiler. Vi skal have lavet 10.000 inden 2025, så din kalender er rimelig fuld fra start.

Du får en bred kontaktflade: Kolleger, samarbejdspartnere og kunder. Koordinering, afklaring og masser af bolde der skal holdes i luften samtidig. Det kræver en særlig blanding af godt humør, fleksibilitet, empati, stram styring og blik for manøvrerummet, så vi får alle med. Vi lover at ikke to dage ligner hinanden.

Du er lige dele account manager, rådgiver og projektleder. Du står i spidsen for projekter/processer i den fysiske verden, men på basis af relationer. Du sikrer at projekterne har fremdrift samtidig med, at vi får åbnet og lukket dørene i den rigtige rækkefølge.

Den største udfordring i jobbet er prioritering og sikre fremdrift i en række projekter på samme tid. Du har succes, når dit team har succes.

DIG
Indstilling og tilgang er ekstremt vigtig. Du er proaktiv og har en evne til at se muligheder; til at overkomme udfordringer og komme med praktiske løsningsforslag, når det er svært. Du er god til at få folk med dig.

En god erfaringsmæssig ballast ligger på minimum 5 år. Om din baggrund er elektriker, ingeniør, merkantil eller noget helt fjerde er underordnet, så længe din erfaring er relevant i forhold til jobbet. Vi forventer du har en forståelse af ejendomsudvikling, energi infrastruktur og projektudrulning, men også at du har et godt netværk af ejendomsudviklere, som du kan sætte i spil hos Clever.

Du har en særdeles veludviklet kommerciel forståelse, som du bla. udnytter til at få indsigt i kunders, samarbejdspartneres og Clevers forretning. Du evner at balancere mellem salg og rådgivning og har erfaring med komplekse indkøbsprocesser.

Fleksibilitet, humør og gå-på-mod er vigtige personlige egenskaber. Du er løsningsorienteret og har samtidig øje for, at proces og udførelse også er afhængig af andre interessenter. Det vil ofte være vigtigt at kunne omsætte svært teknisk stof til noget alle kan forstå. Til handlingsplaner og praktik.

CLEVER

Hos Clever sætter vi brugeren i førersædet og former fremtidens bæredygtige e-mobilitetsløsninger, så det er nemt at vælge og køre elbil.

Vi er optimister. Vi tror på en lysere, mere bæredygtig fremtid og på det gode i mennesker. Vi tror på, at vi sammen kan skabe en mærkbar forskel – ikke bare i dag, men i mange år frem. Og vi tror, at vi er mange derude. Din opgave, sammen med resten af Clever, vil være at finde dem, engagere dem og forbinde os. Vil du med?

Du får stor frihed, og vist tillid under ansvar, og får lov til selv at sætte dit præg på rutiner og systemer i et dynamisk og agilt miljø. Vi arbejder i selvledende teams i en meget ’flad’ organisation.

Clever er mere end blot et navn. Når du er en del af Clever, er du en del af en lysere og mere bæredygtig fremtid. En fremtid, der baner vejen for vores nye e-mobilitet, så kom og vær med til at sætte dit aftryk på vores fælles fremtid.

Du kan læse mere om, hvordan det er at arbejde hos Clever på:

www.clever.dk/velkommen.

NYSGERRIG?

Vi samarbejder med Induce, der står for rekrutteringsprocessen. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Christopher Aaris på 4294 0142.  Eller du kan sende din ansøgning allerede i dag til christopher@induce.dk. Vi afholder samtaler løbende.

Send us mail