E-Com Specialist

Apoteka / Apopro.dk, København

Det er gået stærkt siden apopro.dk startede i 2017, og vi har ikke planer om at sætte farten ned. Tværtimod. Derfor søger vi nu en E-Com Specialist, der med ansvaret for den daglige drift og optimering af apopro.dk, kommer til at spille en helt central rolle ift. vores muligheder for at fortsætte væksten.

Som vores E-Com Specialist bliver dine opgaver og ansvar:

  • Daglig drift, optimering og udvikling af apopro.dk, herunder vedligeholdelse og opdatering
  • Merchandising og salgsoptimering af sitet, herunder konverteringsoptimering og øgning af basketsize
  • Løbende kampagneimplementering og tjek af kampagnekoder/kampagneopbygning
  • Optimere navigation og søgefunktionaliteten på sitet
  • Udvikling og implementering af webshops funktionalitet fra kravspecifikation til test og lancering sammen med IT/Tech
  • Eksekvere og rapportere på kampagner
  • Løbende analyse af siteperformance og optimering af sitet på baggrund af dette

Teamet

Du bliver en del af vores kommercielle team i København, der har ansvaret for marketing og e-commerce. Teamet er præget af en stærk teamånd, hjælpsomhed og godt overblik over det digitale økosystem. Og dine kommende kollegaer ser meget frem til, at teamet bliver styrket med en skarp E-com Specialist. Udover dig udvider vi teamet med yderligere specialister inden for andre fagområder i løbet af 2022.

Mulighederne

Du får ansvaret for en e-commerce forretning med en stor (og voksende) omsætning. Det giver gode forudsætninger for korte feedback loops, optimering og læring. Du får en central rolle med direkte indflydelse på resultaterne i en organisation med stærk vækst og høje ambitioner. Hvis tempoet passer dig, bliver det både sjovt og særdeles lærerigt.

Jobbet for dig?

Vi lover det bliver både spændende og udfordrende og især hvis du:

  • Opfatter dig selv som en digital købmand med et udpræget kommercielt fokus
  • Arbejder datadrevet ud fra overbevisningen om, at det ikke er nok at vide om man er i mål, men også hvorfor/hvordan
  • Trives med et højt tempo og omskiftelige omstændigheder
  • Er nysgerrig og undersøgende ift. årsager og muligheder
  • Er iderig, men endnu vigtigere også meget opsat på at eksekvere dine ideer
  • Trives med primært at være hands-on ift. drift men med et konstant fokus på optimering og udvikling
  • Har 3-5 års erfaring i lignende rolle i dynamiske e-commerce teams – gerne fordelt på et par virksomheder i fuld udvikling/vækst
  • Mestrer balancen mellem at arbejde selvstændigt og være en stærk teamplayer
  • Hurtigt taler vores tech stack flydende (vi bruger bla. U-commerce, Google Analytics og et inhouse system der styrer rabatter, PIM mv.)

Du er en succes

Naturligvis hvis du hurtigt bliver en vigtig del af teamet både fagligt og socialt, men vi kommer ikke udenom at din succes i sidste ende afhænger af, om vi når vores mål for konvertering og AOV.

Nysgerrig?

Så er det med at få en ansøgning afsted. Vi afholder samtaler løbende, så gerne allerede i dag. Send din ansøgning til Christopher Aaris på christopher@induce.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du også velkommen til at ringe på 42940142.

Vi ser frem til at høre fra dig!

KONTAKT

Christopher Sachse Aaris

+45 42940142

christopher@induce.dk

Er du interesseret i rollen?